Tuesday 5 March 2013



Assalamualaikum..

dah lama aku tak menulis. banyak perkara berlaku dalam hidup aku baru-baru ni. yang gembira ada. yang sedih pun ada. hurmm, aku harap sangat semua ni habis dengan cepat. cepat sangat. macam Bullet Train dekat Jepun tu. kan best kalau aku duduk Jepun. dapat main salji. dapat tengok mamat Jepun, Korea yang hensem2 dekat sana. haaaaa, dah mulalah ni nak merepek.


Fokus Miera.Fokus!!


pasal perkara2 yang berlaku tu, hurmm, biarlah dulu. Sebenarnya, aku bingung. aku tak tahu apa yang aku nak. aku tak tahu mana yang patut aku buat. takut nak buat keputusan. takut bila aku buat keputusan tu, aku terpaksa terima kehilangan, padahnya yang aku sendiri tak sanggup nak hadapi. dalam perkara macam ni, takde yang salah, and takde yang betul, jadi aku bingung. Aku buntu.

Aku rindukan kehidupan aku dulu. Aku harap dan aku berdoa, aku dapat rasa kebahagiaan tu lagi..



lots of love 
amira syafiqah