Thursday 29 March 2012

Alhamdulillah. :')

mungkin aku bukan budak yang baik.mungkin aku bukan kawan yang baik,mungkin aku bukan anak yang baik,mungkin aku juga tak berusaha dengan baik.semua ni maybe sebab aku tak dpt apa yg aku nak.tapi,Alhamdulillah,sekarang ni aku dah mula sikit2 untuk accept the fact yg result aku mcm ni.inilah first time dalam hidup aku rasa hina,loser,and bodoh yang teramat.bila pertama kali aku pegang kertas result tu,aku terfikir,apa yg aku buat sampai dapat result teruk macam tu.aku banyak main2 ke sampai tak study,aku banyak berangan ke,aku banyak sakitkan hati and kecewakan orang ke..Ya Allah,kalau ini sahaja yang kau mampu kasi untuk aku di atas silap aku masa dulu,tolonglah permurahkanlah rezeki aku masa hadapan dan bagilah aku kejayaan.aku tak sanggup nak dengar kalau orang cakap apa2 pasal result SPM.dah penat dah,setiap hari aku menangis malam2,fikirkan apa yang aku dah buat.aku ni jahat sangat ke,teruk sangat ke aku.urgh,tolonglah,hanya tuhan je yang tahu,rasa hati aku sekarang ni.lagi yang membuat kan aku rasa sedih sangat bila aku tak dpt nak capai hajat ibu aku untuk dapat at least 9A 1B:'(  ibu,kakak betul2 minta maaf.kakak tak tahu apa yang kakak dah buat sampai kakak dapat result teruk macam ni.kakak janji,kakak akan cuba buat lebih baik.kakak minta maaf sebab tak dapat banggakan ibu macam dulu.:'(
btw,thank you so much dkt kwn2 yang selalu bagi bnyk support.thank you guys.mungkin kalau korang takda,mungkin aku tak akan sekuat ini :')