Saturday 17 March 2012

okay,kalau nak diikutkan lepas tengok kalendar lagi 3 hari je lah seyh nak dapat result.Ya Allah,kau permudahkanlah urusanku di atas dunia ni.kau makbulkan permintaan hambaMu ni.siapa je yang tak harapkan result yg gempak2 kan.:) aku tak harapkan result aku straight 10A walaupun aku harap benda tu terjadi tapi at least lebih baik dari result PMR dulu.sekarang ni aku takut nak target takut tak kesampaian macam time PMR dulu.semalam,aku dpt text dari besties aku Aida,dia boleh pula tanya ada jwpn utk paper chemistry and biology.fuhh,terus takde semangt aku nak buat kerja.haih,dalam tengah2 cuak pasal result dia boleh pula nak semak2 lah kan.haihh,kalau dah budak pandai tu,comfirm2 dia dpt result yg baik tu.wahai Aida Marissa,aku sarankan kau takpayah susah2 nak semak jwpn tu,sbb aku tahu result kau mesti okay punya.aku yakin.:)


*aku tak tahu kenapa,hati aku rasa yakin tapi,aku tak berani nak percaya.