Friday 16 March 2012

countdown,countdown,countdown..tu je yg aku buat skrg.stiap kali bangun tidur aku mesti capai phone dan tengok hari ni brpe hari bulan.then,aku akan mulakan hari aku dengan penuh rasa cuak.haha.;d Sijil Pelajaran Malaysia atau dishortkat kan SPM,haih,aku surelah siapa2 je yg dengar or nmpk ayat keramat ni mesti cuak.especiallynya budak yg amek SPM or tunggu result SPM pada tahun tu.yelah,SPM ni bukannya macam PMR masa kita ambil kecik2 dulu.haha;D SPM ni menentukan mana arah yang akan kita tuju demi kerjaya kita akan datang.aku selalu terfikirkan mcm mne result Bm,Chem.,Bio,Addmath,physic aku.aku selalu fikirkan subject hardcore aku ni.entah pass ke tak.Ya Allah,aku harap sangat takde yg sangkut.time PMR aku boleh sangkut Bm.bayangkan lah aku punya takut subject math and sejarah aku,tup2,bila dpt result B.Melayu aku B.okay,seriously aku menangis seminggu tak mkn.termenung je kerja aku.seriously mmg tak boleh lupa mcm mana rasanya sakit hati bila pegang kertas result tu.and sekarang ni,perasaan yg sama aku tengah rasa tunggu result ni.entah boleh lulus ke tak Bm aku.malu la seyh kalau Bm pun tak pass.aku tanak kena perli lagi dengn cousin aku.diorang bole tanya dkt ibu dpn2 aku,-"Aunty,mira ckp bhsa apa dkt rumah?cakap arab dgn bi je ea?Bm pun bole dpt B.."..TAK SAKIT HATI KE DENGAR..rasa macam nak nangis je dkt situ.nasib je aku still berada dlm kewarasan minda lagi.aku harap sangat perkara tu tak berulang.PLEASEEEE!!!:'(
hari ni banyak perkara berlaku.oleh sbb aku da takde kerja sngt da dkt rumah ni,hari ni aku terlebih mood rajin buat dadih dengn wawa.tehee.kalau nak tau,wawa tu adik sedara aku.umur dia baru 10 tahun.darjah 4 lah.hewhew,jngn main2.jadi okay kitorang punya dadih coklat.siap 3 acuan sekali kitorang buat.kebetulan hari ni ada cousin mai import dari KL and Penang,so,riuh la kan rumah aku.siap buat sleepover lagi dkt rmh.tak tahu smpi bila ni.haihh.me so penat sebab kekenyangan.hehe.tadi ibu pi belanja kamek semuak pi ma)kang nasi arab lah.tak berapa nak sedap,tapiii bolehlah.hoho:p

*mata da macam hantu da ni.Assalamualaikum.