Tuesday 13 March 2012

haih,me freaking nervous right now.since the SPM result is around the corner.when i'am thinking about it,me is just like want to kill myself.haha.urgh.please oh please,i want a better result than before.obviously everyone want to get flying colours in their result and get to continue studies and achieve something to satisfied their family's wishes especially their parents and so do I.instead i'am really wishing it with all my heart  because i know,my mother only hope is to see her kids success in their life.i realise the burden is hold on my shoulder since i'am the eldest in my siblings.urgh,i really hope  this SPM result wayyyy better than my PMR.huhu:'( *okay stop english..
pagi tadi buat pertama kalinya aku mimpi sesuatu yang paling aku tak sangka.aku mimpi MAH weyh.serius,aku tak sangka langsung aku akan mimpi dia.this is my real first time aku termimpi orang yang secara tiba2 muncul dalam mimpi aku.*okay apa aku cakap ni?macam dah berbelit-belit dah ayat. senang cerita,aku tak pernah expect dia akan muncul dalam mimpi aku pagi semalam.sebab selalunya orang yang akan muncul dalam mimpi aku is orang yang aku teringat or rindu before aku tidur.haih,masalahnya aku tak ingt or rindu *jauh sekali* dia before aku tidur semalam.then,bila aku termimpi dia,terus aku terjaga dari tidur.memanglah orng selalu cakap yang mimpi tu mainan tidur tapi bagi aku itu sesuatu yng pelik.then,lepas dah terjaga tu terus tak bole tidur balik sampai subuh.huhu.macam2 yang aku fikir pagi tadi.result SPM,pasal ibu,pasal life yang aku bakal tempuh lepas dapat result ni,pasal course yang aku bakal ambil,pasal unioversiti mana yang aku bakal sambung belajar,pasal kawan,pasal exam computer utk lesen esok,pasal MAH.pasal semua lah..*banyak nya 'pasal'* haha.:D 

*okeng,nak sambung baca buku utk test esok.haih.sekarang hujan lebat pulak.nampaknya tak niaga lagi lah malam ni.haha.:') wish me for test tomorrow kay.hopefully dpt lepas.tanak,tanak,tanak repeat test tu.tak suka.Assalamualaikum..:)