Monday 12 March 2012

tahu tak ni blog ke berapa?okay,mira,tarik nafas,hembus..haih,ni blog ke-3 wei.capek tahu tak gue mau bikin email baru semua balik.*speaking indon kau mira:D.. memang kalau mr. google ni boleh cakap memang dia pung dah bosan tengok muka aku terpampang depan laptop buat email baru je keje kan.haha.aku pun tak tahu kenapa dengan semua email google aku tu.maybe google dengan aku memang tak boleh nak sekepala kot.haha.sengal betul alasan adik aku tu.yang aku pelik tu,email google aku je yang bermasalah.dengan yahoo takde mslh pulak.hurm,aku tanya adik aku,siap tunjukkan lagi cara buat email google yang baru ni,tapi,semua yang adik aku ajar semua sama dengan cara aku buat email google lama.haih,sabar je kan.aku harap sangat email baru ni tak buat masalah lagi.kalau tak macam mana aku nak meng-hupdate belog kan.:) Ya Allah,aku harap sangat2 yang aku tak perlu nak buat email baru lagi.senang cerita email ni email last aku buat.aku fikir satu je.nanti kalau aku dah lama update blog,then tetiba ada masalah nak log in email and password macam blog aku yang lama2 tu.haih,memang aku nangis kut.yelah,nak buat password and email baru satu hal.then,kena buat balik blog baru and strt from a beginner balik.semput maaaaa!!:'(

*let just hope this is the last email kay:')owh,lupa pula nak bagithu,post yang before2 ni aku copy paste dari blog lama.hehe.malas nak taip panjang.hewhewxD