Monday 2 April 2012

haih,hati aku ni bukan setakat dah retak sejuta tapi dah hancur berkecai dah ni.haih,tulah bila buat something taknak fikir tengok apa dah jadi mira.ingat lagi masa hari keluar result SPM tu.time tu kan aku pergi sekolah dengan Izati,ibu tak ikut pun hari tu sebab ada hal yang tak dapat dielak.masa itu rasa sedih jugak sebab ibu tak dapat ikut sebab ni first time ibu tak ada sebelah aku untuk hal-hal yang penting macam ni.Tapi,bila fikirkan,aku rasa bersyukur juga sebab ibu tak ada time tu untuk tengok result aku yang teruk tu kan.tsktsk:'( *kesat air mata,air hingus semua dekat tisu* eh,chop,aku bukan nak cerita pasal result lah.tapi aku nak cerita pasal  borang UPU ni ha!!



Institusi Pengajian Tinggi Awam & Politeknik Premier




TEVT & Politeknik



okeng,tarik nafas hembus.seperti yang anda-anda semua tahu,tarikh tutup kemaskini borang UPU ni semalam kan.2 April 2012,dan sesungguhnya manusia bernama Amira Syafiqah Bt. Azarudin ni amat menyesal sebab kesilapan 'pandai'yang dia dah buat.pendekkan cerita,sebenarnya aku nak apply Diploma Sains dan letak dekat pilihan ke-2 and,nak buang Diploma Pengurusan Maklumat yg ke-8 tu sebab bila Google balik,course tu berkenaan dengan subjek yang suruh kita baca and hafal je and course ni takde subjek kira-kira macam math dan akaun tu.dahla aku ni ada penyakit Alzheimer sikit.kalau orang bagitahu rahsia dekat aku pun,esoknya aku akan lupa apa rahsia tu.ni pulak pasal pelajaran kan.dan nak jadi cerita,aku dah tak boleh tukar lagi da borang tu.manalah aku tahu borang ni ada limit 3 kali je bole ubah.eee,ketuk kepala dia karang baru tahu.dahla kena marah dengan ibu pasal benda ni.yang adik aku tahunya nak ketawakan aku je.SILABAI.;P..let just hope aku bole minta tukar Diploma Sains dekat UITM nanti.kalau tak,terpaksa aku la aku ambil twrn matrik or maktab *kalau dapat* and,kalau tak dpt juga terpaksa lah aku terima twrn diploma yang lain.kalau dah jadi macam ni memang kena gambling je lah kan :')