Saturday 7 April 2012

Omai,omai..tahu tak bila mira fikirkan pasal lesen kereta atau bawak kereta atau streng kereta atau brek kereta ke clutch kereta ke atau bentuk kereta pun mesti je rasa takut tau!! hati ni gedukgedak gedukgedak macam dalam badan ni ada bom jangka masa yang bila-bila je boleh meletup!! rasa macam nak terjun bangunan pun ada.sebenarnya bukan rasa takut sebab fobia bawa kereta ke atau, fobia tengok kereta tapi rasa takut ni sebab CIKGU yang ajar bawa kereta tu!! rasa macam nak daftar masuk hospital sakit jiwa je rasa bila dapat call dari CIKGU malam before class tu.huwaaaa!! aku harap aku dapat cikgu yang lebih baik,dan lagi bagus buat aku rasa selamat + buat aku rasa taknak terjun keluar dari tingkap kereta.Bersyukur la kalau korang dapat cikgu yang betul-betul nak mengajar murid dan tak pandai nak mengayat kan.Lulzzzzzzz!! No,I really mean it.jeles gua kalau tengok kawan-kawan aku semua macam bahagia je macam baru dapat ayam goreng KFC je kan bila cakap pasal lesen kereta.huhu:'( kalau sehari sebelum kelas tu kan,mesti malam tu tak dapat nak tidur lena.baca ayat kursi dah rasa macam lebih limapuloh kali dah.lepas tu,kalau korang nak tengok wa pakai tudung labuh dari kebiasaan,cubalah pi tengok dekat sana:P
okay,esok sebenarnya ada interview for DRB-HICOM apa entah.musykil sebenarnya nak pergi sebab ada yuran pendaftaran RM10,then,kalau Yuran Pendaftaran Program pada siapa yang layak RM300..haha,entahlah.pening sangat kepala ni nak fikir benda ni semua.macam nak hantuk kepala dekat batu lesung pun ada.rasa macam dah give up dah.tak mungkin punya aku dapat tawaran garnd-grand kan macam kawan aku.macam matrik or asasi *sah-sah tak dapat. silap hari bulan maktab tu pun nyaris je dalam tangan kan :)

*sesungguhnya Timeline di FB tu sungguh bughuk,huduh,rumit,pelik dan perkataan yang sewaktu dengannya.tolonglah Mark Zuckerberg memahami bahawasanya idea dia sungguh teghuk dan menyesakkan hati,paru,limpa mira.entah kenapa,bila buka log in je FB tadi,tiba profile terus tukar jadi timeline.
hukhakhikhokhek.tolonglah sesiapa yang boleh menyelamatkan FB mira ni! tsktsk :'(