Monday 9 April 2012

Say Hello To Bawal!! :)



  say hello to hijab.say hello to bawal.and don't say goodbye to shawl.oh yeah yeah,ini kali pertama aku pakai tudung bawal pergi jalan-jalan.selalunya aku lebih suka pakai selendang sebab ia lebih senang dari nak pakai bawal.ini opinion aku.sebab apa?sebab masa untuk aku pakai tudung bawal lagi lama dari nak pakai selendang.siapa rasa nak ketawa tu dipersilakan lah ye.sebab apa,kalau aku pakai je tudung bawal mesti -ternampak leher sikit.tu yang malas sikit tu  nak pakai tudung jenis bawal.ye style ni memang dah berkurun dah.dari zaman mak kita lagi kan dah pakai tudung bawal kan.lagi pun kalau aku pakai tudung bawal ni,muka aku akan nampak matured kan?.haha.Aida! gambar ni khas untuk kau.kau kan tak pernah nampak aku pakai tudung bawal kan?nah,special untuk nenek kebayanku! :P haha,masa first time pakai tudung terus pakai shawl.tulah sampai sekarang susah nak terima tudung bawal.tehehehe..and,i think i have fall in love with this styleeee.:D