Saturday 26 January 2013



Assalamualaikum,


hurm, perasan tak perubahan dekat blog aku ni? heee, say hello to my new background and header. Yeay!! i really do fell in lahv with my own creativity and idea. haha.  masuk bakul angkat sendiri kan. ahh, lantak pi ahh. pedulikan semua itu. janji saya senang hati. hurm, dari dulu lagi, aku memang sukakan konsep ala2 vintage macam ni. suka sangat. hurm, udah2 lah tu miera puji diri sendiri. nanti Ain muntah pulak baca.
eh, haha..

Hye Ain Syafiqah!!

i had saw this ------- >  http://corneakaca.blogspot.com/2013/01/dah-cantik-dah-blog-dia.html

haha, kantoi ea. hurm, aku tak kisah kalau nak tolong kau Ain. tapi aku ni pun baru lagi. tak pandai sangat sebenarnya. main godeh2 je. :) heee, btw, thank you my yayang. kau punya blog pun cantik juga. aku suka konsepnya. simple jee. :)  well, i really do appreciate kau Ain selama ni. Thank you veghy big much love!!




lots of love 
amira syafiqah