Monday 28 May 2012

hari ni pada siapa yang dah tahu.hari ni hari pendaftaran matrik.kalau pilihan jiwa raga aku matrik,mesti ibu dah sibuk kan sekarang.mesti dah bertolak dah pagi tadi pi Negeri Sembilan tu.Alhamdulillah surat Icam tu sampai awal.kalau tak memang dah plan dah nak sambung belajar dekat matrik tu.





haha,cuba teka ni siapa? inilah Aida Marissa aka nenek kebayan aku tu.cantikkan dia.budak pandai ni.jeles aku dia dapat 8A dalam result SPM baru-baru ni.even dia dapat tawaran UPU dekat UIA tapi,dia tolak.so,sekarang ni dia on the way pergi daftar matrik.kau dapat matrik Melaka kan Aida.haish,tak jauh sangatlah.jiran sebelah negeri jeeee.haha.semalam dia text cakap sedih nak pergi.hurm,its okay Aida.anggap je ini percutian sambil belajar.aku yakin mesti dia pass interview maktab minggu lepas tu.jadi,kemungkinan besar dia akan keluar matrik lah kan 5 June ni.InsyaAllah,aku sentiasa doakan kawan aku berjaya.Even sedih sebab kita dah 3 tahun tak jumpa dan maybe 4-5 tahun baru aku jumpa kau balik.aku tetap takkan lupakan kau. aku nak tengok muka kau ni pegang berjela-jela sijil dekat tangan tu.aku nak tengok muka ayu kau tu berkerjaya.aku nak tengok kau berjaya.insyaAllah,kita sama akan capai cita-cita kita kay sahabat. :')



 2 hari before dia pergi,dia sempat bagi aku lagu ni.i love this songggg very bigggg much Aida.First time sebenarnya dengar lagu ini sebab aku anti dengan k-pop2 ni.hurm,kau tahu setiap hari aku dengar lagu ni tau.haha.already missing you my best friend. :')